Re: Jarmark :-))

Autor: Jacek Szyszko (jacek1_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 17 Jan 1997 - 09:58:49 MET

Leszek A. Szczepanowski wrote:

> Po wprowadzeniu przez polbox darmowych kont pocztowych, mam czasami
> uczucie ze na listach dyskusyjnych jest teraz jak na CB-radiu :-))
> Duzo ludzi, kazdy cos mowi i nikoniecznie na temat :-)))
> Sa tez wyjatki, ale wszyscy wiedza jak to jest z wyjatkami :-))

I tak oto niejaki Leszek A. Szczepanowski probuje zaznaczyc swoja
obecnosc w sieci posylajac tego posta do niczemu nie winnych grup
pl.comp.os.win95 i pl.comp.pecet. Leszek za pewne jest bardzo dumny ze
swojego elitarnego adresu mailowego i chcial tym samym wyrazic swoja
pogarde dla wszystkich lamerow podpieracych sie darmowym kontem na
polbox-ie. Te mniej lub bardziej usmiechniete buzki to pewnie dla tych,
ktorzy czytuja pl.rec.hihot. Zalaczam wiec rowniez cos od siebie :)))

Drogi Leszku. Ja rowniez czasami odnosze wrazenie, ze niektorzy
zabieraja glos na listach dyskusyjnych i nie koniecznie wiedza co mowia.
Piszac o wyjatkach miales na pewno na mysli wlasny przypadek, bo mimo,
ze Twoj adres jest mailowy jest jak najbardziej rasowy, to jednak
napisales od rzeczy.

Mimo to serdecznie Cie pozdrawiam i mam nadzieje, ze nie chowasz urazy
za te docinki :-))

--Jacek

PS Ja posluguje sie adresem polbox-u gdy pisze jako prywatna osoba a nie
pracownik firmy.