Re: Jarmark :-))

Autor: Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 17 Jan 1997 - 11:01:43 MET

Jacek Szyszko <jacek1_at_free.polbox.pl> wrote in article <32DF3F49.391A_at_free.polbox.pl>...

> I tak oto niejaki Leszek A. Szczepanowski probuje zaznaczyc swoja
> obecnosc w sieci posylajac tego posta do niczemu nie winnych grup
> pl.comp.os.win95 i pl.comp.pecet. Leszek za pewne jest bardzo dumny ze

Czemu niewinnych ?? Tam tez pisuja ludzie z adresami polboxowymi... Wysylajac to do wiekszej ilosci grup, mialem nadzieje
sprowokowac dyskusje.... A o to mi chodzilo :-)

> swojego elitarnego adresu mailowego i chcial tym samym wyrazic swoja
> pogarde dla wszystkich lamerow podpieracych sie darmowym kontem na
> polbox-ie. Te mniej lub bardziej usmiechniete buzki to pewnie dla tych,
> ktorzy czytuja pl.rec.hihot. Zalaczam wiec rowniez cos od siebie :)))

Nie chcialem wyrazic zadnej pogardy. Tak samo mam w powazaniu CB-radiowcow ktorzy stosuja sie
do ogolnie pojetej kultury, jak i do ludzi z kontami w polboxie... W ogole jestem bardzo tolerancyjny.
Mialem na mysli tych drugich... Zreszta jak niejaki rondel_at_free.polbox.pl nie odbiera od jakiegos czasu
poczty co generuje zwroty na pare list, to chyba mam racje ?

> Drogi Leszku. Ja rowniez czasami odnosze wrazenie, ze niektorzy
> zabieraja glos na listach dyskusyjnych i nie koniecznie wiedza co mowia.
> Piszac o wyjatkach miales na pewno na mysli wlasny przypadek, bo mimo,
> ze Twoj adres jest mailowy jest jak najbardziej rasowy, to jednak
> napisales od rzeczy.

Nie. Piszac o wyjatkach, mialem na mysli w.w. kolegow, ktorzy nic mi nie zawadzaja...

> Mimo to serdecznie Cie pozdrawiam i mam nadzieje, ze nie chowasz urazy
> za te docinki :-))

Alez skad! Ja ??? :-}

> PS Ja posluguje sie adresem polbox-u gdy pisze jako prywatna osoba a nie
> pracownik firmy.

I bardzo dobrze !

P.S. A propos mojego 'elitarnego' adresu... Wlasnie dzisiaj mam zamiar sobie zalozyc darmowe
konto pocztowe w polboxie... I to wcale nie zmieni mojego ogolnego pogladu na sprawe...

          | Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR       |
          | Email: twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl  |
          | Amprmail: sq9anr_at_gliwice.ampr.org     |
          | IRC nick: Emean, sometimes on #gaduly |