Re: PC

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Fri 17 Jan 1997 - 10:06:57 MET

Zbyszek Czapnik wrote:

> Faktycznie!
> Jak sie patrzy na uzytkownika blaszaka, ktory walczy ze swoim wlasnym
> sprzetem,
> by udroznic hardware -to mozna sie posrac ze smiechu!
> Na Pc nawet do myszki, CD i SCSI potrzebnyjest program obslugi lub driver.
> A wydawlao sie, ze w 1989 w Atari ST juz nie bylo tego problemu.
> Jakby uzytkownicy Maca mieli tyle radosnej zabawy to by pewnie umarli z
> glodu (bo o pracy trudno byloby mowic).

Mam jedno pytanie: czy naprawde pracowałeś na Macu? Ja pracowałem rok i
z radością powróciłem potem do PCta. Użytkownik (czyli zarazem i admin)
odcięty jest od konfiguracji systemu jak tylko się da, Plug&Play działa
dość oryginalnie (jak nie włączysz peryferii przed komputerem to już ich
nie zobaczysz) a to rzekomo piękne środowisk graficzne obecnie przy
Win95 wygląda raczej nędznie. A z doinstalowaniem czegoś do systemu może
być jeszcze gorzej niż w tym dziele Billa G.: sam widziałem jak program
instalacji systemu na nowym Macu z PowerPC zapętlił się: chciał w kółko0
aby zresetować komputer i włożyć CD z systemem, po restarcie zaraz to
samo i tak ad infinitum.

Pozdrawiam

JP.

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland