Re: Jarmark :-))

Autor: Michal Sobkowski (msob_at_ibch.poznan.pl)
Data: Fri 17 Jan 1997 - 10:31:05 MET

Jacek Szyszko wrote:

> [...]
[wycięta ironiczna krytyka powyższego tekstu]

Absolutnie się zgadzam z Leszkiem. Wszystkie listy dyskusyjne są
ostatnio zaśmiecane. A przodują w tym ludzie z polboxu. Jest to zupełnie
naturalne i nic się na to nie poradzi. Podobnie słuchając wykładu w Hyde
Park Corner masz większe szanse usłyszeć bzdury niż na wykładzie
uniwersyteckim. :-)
Korzystając z tego konta musisz liczyć się z towarzystwem kompletnych
lamerów. :-(

Pozdrawiam,
Michał

--
          Michał Sobkowski   mailto:msob_at_ibch.poznan.pl