Re: HP 5L

Autor: Bartlomiej Predki (predki_at_its.wlkp.ternet.pl)
Data: Wed 15 Jan 1997 - 08:17:45 MET

On 14 Jan 1997 22:55:03 GMT, "Pawel Komos" <progel_at_szc.ternet.pl>
wrote:

>To nie HP Polska! Ostatnio cwiczylem drivery HP do DeskJet 820 i NT i
>wnioski sa przerazajace: HP _NIGDY_ nie napisal zadnego drivera 32 bit do
>swoich drukarek! Wszystkie drivery 32 bit do HP sa Microsofta. Przy 820
>(jedyny model nie pracujacy w PCL) - podobno 'Professional Series' i 'For
>Windows' nie ma i nie bedzie (oficjalnie ogloszone) mial drivera do NT bo u
>MS nie napisali a u HP nie potrafia. Oslabiajace. :-(
>
>---------------------------------
>Pawel Komos
>progel_at_szc.ternet.pl

Chcialbym zauwazyc, ze 820Cxi jest drukarka GDI, czyli przeznaczona
scisle do wspolpracy z Windows 3.1 i 95 lub ewentualnie nastepnymi.
Natomiast nie moze i nie bedzie raczej mogla pracowac pod NT. Podobna
sytuacja jest np. z OkiPage 4W.

Osobiscie mnie jednak denerwuje to, ze sterowniki do DeskJet'ow pod
NT, sa straszne jezeli chodzi o drukowanie grafiki kolorowej. Horror.
Jeden wielki raster i nic wiecej. Jest to jedna z glownych przyczyn,
dlaczego nie rezygnuje z rowneleglej pracy w 95 i NT.

Bartlomiej Predki
predki_at_its.wlkp.ternet.pl