Re: Overclocking, Very Important!

Autor: Michal Malanowicz (pawel_at_waw.pdi.net)
Data: Wed 15 Jan 1997 - 08:14:37 MET

> Tu sie nie zgodze. Roznice sa znikome.

Nie mowilem czy roznice sa duze...

> A tu sie zgodze. Im zimniej tym lepiej.

> Rzeczywiscie brak bo szerokosc sciezki jest rzedu tysiaca atomow sieci
> krystalicznej
> a nie kilku.

Nie chodzi mi o szerokosc sciezki...Impuls elektryczny jest tak maly
(krotki) ze
jest go bardzo trudno zmierzyc i okreslic!

> Inna sprawa ze MMX w tej implementacji to poroniony pomysl. -
> Wspoldzielenie
> rejestrow z FPU owocuje opoznieniem rzedu 50 cykli na przelaczenie
> kontekstu.

No...moze troche mniej niz 50, ale pomysl jest rzeczywiscie do dupy...Tym
bardziej,
ze przyrost speeda jest znikomy jak na taka roznice w cenie!

--
Michal Malanowicz