Re: Co to za modem?

Autor: Marek Ciesielski (marekc_at_lodz.pdi.net)
Data: Wed 15 Jan 1997 - 08:14:28 MET

Dnia 15 Jan 1997 00:45:51 +0100, jpj0_at_free.polbox.pl (Jaroslaw P. Jarzebowski)
napisal(a):

>Witam!
>Wewnętrzny, scalak Rocwel RC 224ATF
>naklejka 96/48/24
>Czy ktos wie co to za cudo?(prędkosc / fax? C1/C2 /zworkologia)
>Firma kupiła komputer a w nim taki modem (oczywiscie bez
>opisu i dirver'ow) a ja mam go uruchomic.

Jezeli ma zworki, to moze oznaczac, ze nie jest PnP - a to juz nie jest zle ;)
Zworki w FAX-MOD. sluza praktycznie do ustawiania COM'ow, wiec nalezy
poeksperymentowac i ustawic odpowiedni COM (dla wewn. najlepiej COM2 -
pamietajac o wylaczeniu tego 2-giego Com'a z komputera, bo sie beda gryzly)
Pomocna w takich wypadkach jest ramka informacyjna BIOS'u przy starcie
komputera.

Jak juz ustawisz wszystko sprzetowo to z poziomu terminala (np. z NC) nalezy
wypisac komendy ATIx (gdzie x zawiera sie w przedziale od 1-8) i modem sam Ci
sie przedstawi...

> Jarek.
>PS. byla w tym PC karta S3Trio64V+ takze bez driver'ow
> Wingroza ustawiona na VGA (myslalem ze to Ocipus
> a to był SKLADAK !!!)

To akurat nie jest dziwne. Do S3T64V+ konieczne sa odpowiednie drivery, ktore
mozna sciagnac z www.s3.com Jezeli ich nie to windows domyslnie instaluje VGA

> Jaroslaw P. Jarzebowski (JPJ)

ps.
Mam nadzieje, ze nie pomoglem paserowi :)

                        Marek Ciesielski

   \ | ___|
  |\/ | |