Re: HP 5L

Autor: Pawel Komos (progel_at_szc.ternet.pl)
Data: Tue 14 Jan 1997 - 23:55:03 MET

Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL <zylla_at_lodz1.p.lodz.pl> napisał(a) w
artykule <1.5.4.16.19970114213133.3627ab88_at_lodz1.p.lodz.pl>...
[--CIACH--]
> Moje doswiadczenia z kilkoma modelami plujek wykazuja,
> ze nalezy raczej zainstalowac drivery z dyskietek Windowsowych.
> Zwykle nowe drajwery HP sa bardzo ladne, obsluguja wiecej cech
> tej konkretnej drukarki, ale sie wala np nie moga wydrukowac
> serii stron jesli jest na przemian strona "portrait" "landscape"
> "portrait" a stary drajwer to np. potrafi.
> Tu niestety trzeba duzo testowac i wybrac "najmniejsze zlo"
> albo wreszcie kopnac HP Polska w siedzenie i ... zrobic mu zla
> reklame.
To nie HP Polska! Ostatnio cwiczylem drivery HP do DeskJet 820 i NT i
wnioski sa przerazajace: HP _NIGDY_ nie napisal zadnego drivera 32 bit do
swoich drukarek! Wszystkie drivery 32 bit do HP sa Microsofta. Przy 820
(jedyny model nie pracujacy w PCL) - podobno 'Professional Series' i 'For
Windows' nie ma i nie bedzie (oficjalnie ogloszone) mial drivera do NT bo u
MS nie napisali a u HP nie potrafia. Oslabiajace. :-(

Pawel Komos
progel_at_szc.ternet.pl