Re: HP 5L

Autor: Pawel Komos (progel_at_szc.ternet.pl)
Data: Wed 15 Jan 1997 - 10:10:28 MET

Bartlomiej Predki <predki_at_its.wlkp.ternet.pl> napisał(a) w artykule
<32dc83c2.914379_at_150.254.65.7>...
[--CIACH--]
> Chcialbym zauwazyc, ze 820Cxi jest drukarka GDI, czyli przeznaczona
> scisle do wspolpracy z Windows 3.1 i 95 lub ewentualnie nastepnymi.
> Natomiast nie moze i nie bedzie raczej mogla pracowac pod NT. Podobna
> sytuacja jest np. z OkiPage 4W.

Sorry, ale dla mnie jako programisty jest to tylko roznica drivera. Za
odpowiednia oplata i po dostarczeniu dokumentacji do sterowania drukarka z
przyjemnoscia taki napisze. Driver do 95 do tej drukarki jest ciagle 16
bit.

Pawel Komos
progel_at_szc.ternet.pl