Re: NOKIA z kreskami

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Sun 12 Jan 1997 - 18:40:18 MET

12 Jan 1997 16:19:09 +0100, KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej
Karpinski) napisał(a):

[bylo o Trinitronie]

>niestety jest drogi i ma wielu wrogow ktorzy podaja kreski jako istotna wade
>tylko dlatego ze:
>a) nie stac ich na trinitrona

Stac mnie na Trinitrona...

>b) nie pracowali na nim nigdy

Pracowalem (CTX 17").

> a o paskach jedynie slyszeli

Ja dodatkowo je widzialem.

>. wydaje im sie
> ze to 10cm paski przez srodek ekranu :) nie wiedza jednak nic o jakosci
> obrazu generowanego przez takie zabawki...

Ja wiem. I dlatego twierdze, ze nie warto dostawac szalu i zadyszki na
sam widok napisu *tron, skoro rownie dobrej jakosci obraz mozna
uzyskac z klasycznej Delty.

>dla ulatwienia dodam, ze wydalem nie tak dawno 21mln na 15" SONY z
>Trinitronem (najlepsza z kilku dostepnych wersji) w pelni swiadomy i
[...]
>ulatwienia dodam, ze w tej cenie mozna bylo nabyc 17" CTX z kineskopem
>Delta...

Niewiele drozej mozna kupic CTX 17" Diamondtron...

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)
-- Klopoty to nasza specjalnosc! (Microsoft) --