Re: Atari

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Mon 13 Jan 1997 - 02:23:50 MET

>a co to takiego?
>nigdy nie slyszalem

  a to takie cos robione w HongKongu przez firme Video Technology (VTech)
  ktpra tez potem robila komputery pod marka Laser - takze Pecety.

  w srodku Z80 Basic od Microsofta, RAM 4KB oraz na modulach
 zewnetrznych 16KB albo 64KB wspolpraca tylko z telewizorem
 klawiatura gumowa podobna do Spectrum ale obudowa typu/kolor
 mydelniczka. Kiedys sprzedwane przez Siec Aldi albo cos podobnego
 w Niemczech i pewnie w Ameryce w sklepach zabawkarskich.
 Byly zdaje sie takze moduly ROM z grami.
 Ale rozdzielczosc grafiki marna - ciut lepsza niz na Meritum
 tylko 16 kolorow. W sumie wedlug mnie nadawal sie tylko do
 "nauki programowania" w BASICu. Sam sobie zreszta napisalem
 w BASICU disassembler do Z80 !

>Grego
Romek