Re: NOKIA z kreskami

Autor: Miroslaw Kwasniak (kwasniak_at_sun1000.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 16 Jan 1997 - 13:33:47 MET

Andrzej Karpinski <KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl> wrote:
: > We wszystkich kineskopach Trinitron musz by te "kreski".
: > Jest to normalne dla tego typu kineskop<=w.
: > Sam mam MAGa z kineskopem Trinitron i zapewniam ciOmega +e
: > w czasie u+ywania w niczym nie przeszkadzj bo siOmega ich nie zauwa+a.
: > A pozatym Trinitron is the best.

: dla ulatwienia dodam, ze wydalem nie tak dawno 21mln na 15" SONY z
: Trinitronem (najlepsza z kilku dostepnych wersji) w pelni swiadomy i
: przekonany tego co robie. moze nie wiem az tak wiele jak wielu z was (; ale
: jako takie rozeznanie mam i byle g.. nie nabywam, zwlaszcza dla siebie. dla
: ulatwienia dodam, ze w tej cenie mozna bylo nabyc 17" CTX z kineskopem
: Delta...

: karpio

Moj CT1785XA (kineskop Toshiba) tez ma takie paski.

mirek