Re: IRQ 2 pod G95

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Sun 12 Jan 1997 - 18:40:13 MET

Thu, 02 Jan 1997 21:36:41 +0100, Adam Banach <abanach_at_uni.opole.pl>
napisał(a):

>Jak zmusic G95 do przyjecia IRQ 2 do karty Aztecha Washington 16
>(SB Compatible). W dosie i wszystko jest ok a Gates mi mowi, ze
>to przerwanie jest niedostepne w recznej konfiguracji. System

To mi sie wlasnie w tych badziewiastych kartach Aztecha (gorsze sa
chyba tylko Shuttle) najbardziej podoba! Ze domyslnie przerwanie 2
jest dla nich wolne...

Najbardziej zas dziwi mnie to, ze ta karta w Dosie Tobie chodzi...

Przerwanie 2 _zawsze_ jest zajete, bo jest uzywane so obslugi przerwan
od 8 do 15. Nic co jest skonfigurowane na drugie przerwanie nie ma
prawa chodzic, a jesli chodzi - to nie jest skonfigurowane na 2
przerwanie...

PS. Dla karty dzwiekowej polecam przerwanie nr 5.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)
-- Klopoty to nasza specjalnosc! (Microsoft) --