Novell i haslo Admin-a

Autor: Piotr Kruszek (delta_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 13 Jan 1997 - 02:26:10 MET

Szukam pomocy !!!
Mam zainstalowanego Novella 4.1 na serverze HP.
Chociaz instalacja jest nowa, to instalator nie zostawil
hasla dla Admin-a, (Admin jest dotychczas jedynym uzytkownikiem,
a drzewo NDS prawie puste).
Chcialbym ta siec uruchomic, ale nie wiem jak "przejsc" Admin-a.
Probowalem usunac drzewo NDS, i zalozyc je powtornie, wtedy powstaje
Admin i jego haslo, lecz by to wykonac musze byc Admin-em.
Poradzcie, jak obejsc Admin-a, nie robiac calej instalacji Novella
powtornie. Moze ktos wie, gdzie znalezc Crack-ery do hasel Novella.
Piszcie na liste lub bezposrednio do mnie.
delta_at_free.polbox.pl lub hologppp_at_infonet.wroc.pl

Piotr
Polbox On-Line Service Internet Services Provider
+48 22 6656363 Web Pages Design
FREE EMAIL ACCOUNTS http://free.polbox.pl