Pytanie o Win95+Win3.11

Autor: Michal Malanowicz (pawel_at_waw.pdi.net)
Data: Thu 09 Jan 1997 - 22:20:09 MET

Mam zainstalowane Win95, ale moja mama na upartego chce
Win3.11 i jest w zwiazku z tym problem:
Win95 jest zainstalowane w C:\WINDOWS a ja obawiam
sie, ze instalowany programik pod Win3.11 majacy tendencje
do zasmiecania katalogu SYSTEM nie wrzuci sobie
potrzebnych mu DLL'ow do katalogu SYSTEM od Win95!
Czy moje obawy sa sluszne, czy moge pozwolic starej
na instalacje Win3.11 bez przeszkod? Jak zapobiec ewentualnemu
zasmieceniu Win95?

--
Michal Malanowicz