Re: Pytanie o Win95+Win3.11

Autor: Tomasz Stafinski (stefan_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Fri 10 Jan 1997 - 08:00:45 MET

Michal Malanowicz wrote:

> Mam zainstalowane Win95, ale moja mama na upartego chce
> Win3.11 i jest w zwiazku z tym problem:
> Win95 jest zainstalowane w C:\WINDOWS a ja obawiam
> sie, ze instalowany programik pod Win3.11 majacy tendencje
> do zasmiecania katalogu SYSTEM nie wrzuci sobie
> potrzebnych mu DLL'ow do katalogu SYSTEM od Win95!
> Czy moje obawy sa sluszne, czy moge pozwolic starej
> na instalacje Win3.11 bez przeszkod? Jak zapobiec ewentualnemu
> zasmieceniu Win95?
Spróbuj spakować katalog Windows 95, zainstalować Win 3.11 w innym
katalogu i zrobić dwie konfiguracje w CONFIG.SYS (oddzielnie dla Win3.11
i oddzielnie dla Win95 - ustawienia PATH itp.). Ewentualnie możesz
zrobić jeszcze co innego: Zainstalować jakiegoś BootManagera (np. z OS/2
lub lilo z Linuxa) i na oddzielnej partycji zainstalować Win 3.11. Nie
próbowałem, ale podejrzewam, że da się tak zrobić, żeby się wzajemnie
nie widziały (najbezpieczniej). Warunkiem jest, żeby obie partycje były
Primary.
Jeśli jednak nie chcesz zaśmiecać sobie dysku, to polecam inne
(prostsze) rozwiązanie. Jeśli twoja mama jest przyzwyczajona do
interfejsu Win 3.11 to uruchom c:\windows\progman.exe i powrócą stare,
dobre czasy. :))
> --
> Michal Malanowicz
__