Re: Pytanie o Win95+Win3.11

Autor: Piotr Manturzyk (gandalf_at_mailserv.rz.fh-merseburg.de)
Data: Fri 10 Jan 1997 - 10:12:37 MET

Michal Malanowicz wrote:

> Mam zainstalowane Win95, ale moja mama na upartego chce
> Win3.11 i jest w zwiazku z tym problem:
> Win95 jest zainstalowane w C:\WINDOWS a ja obawiam
> sie, ze instalowany programik pod Win3.11 majacy tendencje
> do zasmiecania katalogu SYSTEM nie wrzuci sobie
> potrzebnych mu DLL'ow do katalogu SYSTEM od Win95!
> Czy moje obawy sa sluszne, czy moge pozwolic starej
> na instalacje Win3.11 bez przeszkod? Jak zapobiec ewentualnemu
> zasmieceniu Win95?
> --
> Michal Malanowicz
jak instalowales w95 na starym dosie, to nie ma problemu.
botujesz old dos, wtedy w95 podmienia autoexec.bat i config.sys
na te stare i instalujesz w311 w innym katalogu (np. win311).
Ja tak robilem i nie bylo problemu, mialem angielski w95 i polski
3.11 (wszystko z siecia i innymi bajerami). A do tego
dopisz sobie w Msdos.sys (w w95 jest to plik textowy)
BootMenu=1, wtedy przy starcie bedzie pojawiac sie menu,
gdzie bedziesz mogl wybrac standard albo old dos.

oczywiscie nigdy nie zaszkodzi miec backup.
gandalf

P.S. Sluchaj sie mamy. :-)

--
|           DC Piotr Manturzyk            |