Re: Pytanie o Win95+Win3.11

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Fri 10 Jan 1997 - 16:53:07 MET

9 Jan 1997 21:20:09 GMT, "Michal Malanowicz" <pawel_at_waw.pdi.net>
napisał(a):

>Mam zainstalowane Win95, ale moja mama na upartego chce
>Win3.11

Ma racje! :)

>i jest w zwiazku z tym problem:
>Win95 jest zainstalowane w C:\WINDOWS a ja obawiam
>sie, ze instalowany programik pod Win3.11 majacy tendencje
>do zasmiecania katalogu SYSTEM nie wrzuci sobie
>potrzebnych mu DLL'ow do katalogu SYSTEM od Win95!

Spoko, nie wrzuci. Mnie zawsze wrzuca do wlasciwego.

>Czy moje obawy sa sluszne, czy moge pozwolic starej
>na instalacje Win3.11 bez przeszkod? Jak zapobiec ewentualnemu
>zasmieceniu Win95?

Sciezki w PATH ustaw tylko dla win95, win3 musisz odpalic wchodzac do
jego katalogu i wpisujac win lub jakims batchem lub podobnie.

Mnie to dziala juz dosc dlugo zebym mogl stwierdzic, ze nie ma zadnych
klopotow.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)
-- Klopoty to nasza specjalnosc! (Microsoft) --