Re: Poddani Microsoftu

Autor: Jacek Pietraszek (pmpietra_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Thu 09 Jan 1997 - 22:19:44 MET

Marcin Jędrysiak (jedrys_at_it.com.pl) wrote:
: Ja rowniez kupilem te ksiazke, tylko nie wiem dlaczego ma taki tytul - o
: Microsofcie jest w sumie jakies 50-60 stron.

To nie jest ksiazka o M$, ale jak sam TYTUL mowi o jego poddanych :-))
czyli pracownikach, a w drugiej czesci o eks-pracownikach.

: Po drugie, informacja na
: obwolucie prawie nijak sie ma do rzeczywistej tresci. W sumie jestem
: zdegustowany. A propos, czy ktos slyszalem o programie opisanym w tej
: ksiazce - OOP! Bede wdzieczny za informacje.

Raczej jednak informacja jest poprawna. Mentalnosc ludzi tam
prezentowanych jest raczej nieciekawa.

--
Pozdrawiam,
Jacek Pietraszek