Re: win95

Autor: Marek Ciesielski (marekc_at_lodz.pdi.net)
Data: Fri 15 Nov 1996 - 22:02:52 MET

Dnia Fri, 15 Nov 1996 19:03:51 -0800, Adam Wojcieszyk <tolaris_at_geocities.com>
napisal(a):

> [...]
>zaczynala sie od razu ladowac nowa.. wiec ostatnia linia autoexeca dla 31 byl
>niesmiertelny nc ^^ Mozna to zrobic bardziej elegancko, wpisujac w nowym
>msdos.sys "BootGUI=0" ale wtedy o tym nie wiedzialem.
>
> Aha, stary dos jest zastepowany "nowym, rzeskim 7.costam" ^^ Do starego
>mozna sie dostac przez menu startowe win95, trzeba nacisnac f8 czy cos kolo
>tego. Nie korzystalem z tego od dluzszego czasu wiec nie jestem pewien..
>
> A tak w ogole, to dwie windy na jednym komputerze to chyba zbyt duza dawka
>szczescia dla przecietnego uzytkownika ^^

Oczywiscie, ze sa rozne metody na uzyskanie roznych celow, ale to co robiles
drogi Adamie nie oznacza, ze mozna zainstalowac WIN95 jako oddzielny program.
To, ze WIN95 pyta sie o katalog nie oznacza, ze tylko tam bedzie instalowal
swoje pliki. Poza tym instalujac WIN95 "tracimy" pliki systemowe starego
DOS'a, ktore oczywiscie mozna pozniej przywolac klawiszem "F8", ale jest to
juz tylko "mozliwosc".

Konkludujac - mozna uzyskac jednoczesnie WIN95 i WIN3.11 na jednym dysku, ale
nie jest to "klarowna" instalacja. Stary DOS, takze mozna posrednio
wykorzystywac, ale systemem nadrzednym na dysku zostanie WIN95...

                        Marek Ciesielski

   \ | ___|
  |\/ | | marekc_at_lodz.pdi.net