Re: win95

Autor: Adam Wojcieszyk (tolaris_at_geocities.com)
Data: Sat 16 Nov 1996 - 04:03:51 MET

Marek Ciesielski wrote:

> W zadnym wypadku... czyli nie :)

Widac ja jestem wyjatkiem potwierdzajacym regule.. ^^ Przy instalacji win95
pyta sie o katalog do ktorego ma sie wladowac. Wystarczy podac mu inny niz
ten ze stara winda. Potem trzeba jeszcze zmodyfikowac config i autoexec,
(menu, menuitem itd.) O ile dobrze pamietam (robilem to chyba z pol roku
temu jednemu znajomemu co sie nie mogl z 3.1 rozstac :), to autoexec przy
uruchamianiu win31 ustawial odpowiednio path, wchodzil do katalogu ze stara
winda i wrzeszczal "win". I byl problem, bo po zakonczeniu starej windy
zaczynala sie od razu ladowac nowa.. wiec ostatnia linia autoexeca dla 31 byl
niesmiertelny nc ^^ Mozna to zrobic bardziej elegancko, wpisujac w nowym
msdos.sys "BootGUI=0" ale wtedy o tym nie wiedzialem.

  Aha, stary dos jest zastepowany "nowym, rzeskim 7.costam" ^^ Do starego
mozna sie dostac przez menu startowe win95, trzeba nacisnac f8 czy cos kolo
tego. Nie korzystalem z tego od dluzszego czasu wiec nie jestem pewien..

  A tak w ogole, to dwie windy na jednym komputerze to chyba zbyt duza dawka
szczescia dla przecietnego uzytkownika ^^

Adam