Re: win95

Autor: Robert Kowalski (robek_at_it.com.pl)
Data: Sun 17 Nov 1996 - 17:36:39 MET

Marek Ciesielski <marekc_at_lodz.pdi.net> napisał(a) w artykule
<3292d8c2.2942511_at_gryzmak.lodz.pdi.net>...
> Dnia Fri, 15 Nov 1996 19:03:51 -0800, Adam Wojcieszyk
<tolaris_at_geocities.com>

Tutaj mala poprawka: stary DOS 6.2 uzyskuje sie przez F4 ale tylko pod
warunkiem ze isnieje wpis w MsDos.sys "BootMulti=1"

System wystartowany w ten sposob jest calkowicie zgodny ze starym dosem, w
przciwienstwie do startu z zablokowanym startem win95. (sprawdzone - DOS
7.00 nie jest w pelni zgodny z 6.2)

Powodzenia

--
Robert Kowalski