Re: Ostrzezenie: TCH

Autor: Maciej Puzio (puzio_at_medianet.com.pl)
Data: Sun 10 Nov 1996 - 16:33:36 MET

Wojtek_Piecek_at_camk.edu.pl wrote:

> Gwoli informacji (nie wystepuje jako pracownik tch):
>
> Prosze zwrocic uwage ze oprocz nastepujacych faktow:
> . ten sam budynek,
> . ta sama pani/pan wystawiajacy fakture
> . ta sama kasa
> . ten sam numer telefonu
>
> to jednak mamy do czynienia z dwoma firmami. Na ile jest to ladne, trudno
> powiedziec, ale nalezy jednak o tym pamietac. Z faktu ze kupiliscie jakis
> towar w jednej z w/w firm nie upowaznia to was do zadnych roszczen wobec
> drugiej. Moze ten fakt zacieraja wspomniane wczesniej podobienstwa, ale taka
> [...]

Hmmm... Spojrzalem dokladniej na dokumenty i widze, ze to nie tylko ja mam problemy
z odroznieniem TCH Systems od TCH Components. Na fakturze jest napisane TCH Systems,
a na kartach gwarancyjnych (mam osobne na poszczegolne komponenty) - TCH Components.
Na wszystkich dokumentach jest podpis tego samego pracownika, a w tekscie pt.
"Warunki gwarancji" jest natomiast napisane po prostu "TCH". To juz sam nie wiem
gdzie kupilem ten komputer?! Byc moze jest w tym jakas logika, ale bez glebszych
studiow trudno mi ja dociec.

Swoja droga - niezaleznie od tego jak nazywa sie firma - jesli zachodzi podejrzenie,
ze trzeba wymienic bateryjke na plycie glownej, to zadanie (żądanie) wymontowania
tejze plyty przed dokonaniem jakichkolwiek testow swiadczy moim zdaniem o
NIEELASTYCZNYM podejsciu do klienta, zaslugujacym na NAGANE! Co niniejszym czynie.

Jeszcze raz natomiast chcialbym nadmienic, ze moje zastrzezenia w zadnym stopniu
nie dotycza sprawnosci serwisu i milej obslugi w TCH Systems (uwaga: SYSTEMS!),
godnych P O C H W A L Y i nasladownictwa w innych firmach.

Maciej Puzio
puzio_at_medianet.com.pl