Re: Ostrzezenie: TCH

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Mon 11 Nov 1996 - 02:01:25 MET

Maciej Puzio <puzio_at_medianet.com.pl> napisal(a):

>Hmmm... Spojrzalem dokladniej na dokumenty i widze, ze to nie tylko ja mam problemy
>z odroznieniem TCH Systems od TCH Components. Na fakturze jest napisane TCH Systems,
>a na kartach gwarancyjnych (mam osobne na poszczegolne komponenty) - TCH Components.
>Na wszystkich dokumentach jest podpis tego samego pracownika, a w tekscie pt.
>"Warunki gwarancji" jest natomiast napisane po prostu "TCH". To juz sam nie wiem
>gdzie kupilem ten komputer?! Byc moze jest w tym jakas logika, ale bez glebszych
>studiow trudno mi ja dociec.

Zupelnie jak na gieldzie. Niby ten sam "budynek", ten sam stolik, a
pozniej "to nie ja, to kolega --- ja? skad, ja tylko podawalem". ;)

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
- Dzialam, wiec jestem... -
- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) -