Re: Ostrzezenie: TCH

Autor: Wojtek_Piecek_at_camk.edu.pl
Data: Sun 10 Nov 1996 - 11:00:07 MET

Grzesiek:

> dzieki za ostrzezenie. bede mial na uwadze. Przy okazji mam pytanie.
> Co pisze na pieczatce firmowej na fakturze ? systems czy components ?

Gwoli informacji (nie wystepuje jako pracownik tch):

Prosze zwrocic uwage ze oprocz nastepujacych faktow:
. ten sam budynek,
. ta sama pani/pan wystawiajacy fakture
. ta sama kasa
. ten sam numer telefonu

to jednak mamy do czynienia z dwoma firmami. Na ile jest to ladne, trudno
powiedziec, ale nalezy jednak o tym pamietac. Z faktu ze kupiliscie jakis
towar w jednej z w/w firm nie upowaznia to was do zadnych roszczen wobec
drugiej. Moze ten fakt zacieraja wspomniane wczesniej podobienstwa, ale taka
jest prawda.

Coz, mysle ze jednak slowa napisane na fakturze, ktora kazdy z nas podpisuje
automatycznie, cos jednak znacza. Mozemy sie pozniej przepychac (choc tego
akurat nie powinno byc), jednak w obliczu prawa taka jest prawda. Faktem
jest ze znacznie taniej, prosciej, efektywniej jest kupic to w jednej z
wymienionych wczesniej firm i w niej samej zalatwic wszystkie pozostale
czynnosci (np. montaz).

-w