Re: Pomoc techniczna M$

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sat 09 Nov 1996 - 05:46:21 MET

--
Pozdrawia S.D.
mailto:nyce_guy_at_irc.pl
Grzegorz Bodaszewski <warta_olsztyn_at_telbank.pl> wrote in article
<32887af1.5647333_at_news.nask.org.pl>...

> Slawku, moze tak wyglada tech support w Stanach.
> U nas uzytkownik, ktory zapomnial wlozyc wtyczke do gniazdka, dzwoni
> przede wszystkim do znajomego 'guru'.
> Albo, jezeli to w firmie, do tzw. 'informatyka zakladowego'.
> A do technical support microsoftu i innych firm dzwonia wlasnie
> ci 'guru' i 'informatycy zakladowi', znekani walka z programami
> MS i, rzadziej, innych firm.
> Prowadzac biznes w Polsce wypadaloby miec ta specyfike rynku na
> uwadze i zatrudniac w dziale pomocy technicznej lepszych fachowcow.
>
> Pozdrowienia,
> [...]
Nie wiem Grzegorz czy piszesz to na podstawie wlasnych obserwacji czy
danych ludzi z tech support?
Ja widzialem czasem tu na usenecie (dostac sie na usenet to oznacza ze
wlasciciel jest na wyzszym stopniu, nieprawdaz?) tak strasznie "lamerskie
pytania" ze smiem watpic czy to co piszesz ma odzwierciedlenie z
rzeczywitosci.
PS czy teraz zadzialalo te "quoting"?
--
Pozdrawia S.D.