Re: Pomoc techniczna M$

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sat 09 Nov 1996 - 05:52:32 MET

--
Pozdrawia S.D.
mailto:nyce_guy_at_irc.pl
Andrzej Chojnacki <alf_at_polbox.pl> wrote in article
<01bbce70$8fd54b80$LocalHost_at_andrzej>...

> Po pierwsze czynnik ludzki czynnikiem ludzkim, ale jezeli to
> tak ma wygladac, to moze przestac zawracac glowe sobie i klientom.
> Ja sobie poradzilem, ale ci od nie wlozonych wtyczek sa bez szans.
Nie tak ostro:)
Zrobic dobry tech support to problem. Mialem kontakt z kilkoma wlacznie z
NEC, Quicken/Intuit, MS Netcom i ogolnie nie bylem zadowolony. Coz prawda
jest taka tech supoort jest okropnie kosztowna operacja..
> Po drugie wyraznie mowilem o skopiowaniu pliku na dysk, a nie o
> otwarciu. Roznica, wydaje sie zasadnicza.
Jak sobie otworzysz takim notepadem to sobie i zasejwujesz, nie?
> Rozwiazanie tez troszeczke odmienne. Nalezy mianowicie dwumlasnac
> wiadomosc, nie plik. Wiadomosc sie otwiera a zalacznik pojawia
> sie w formie otwartej koperty, ktora wyposazona jest juz w
> menu kontekstowe z poleceniem "kopiuj". Prawda ze proste ?
> A nieznajomosc tego rozwiazania dyskwalifikuje PANA INZYNIERA,
> jako pracownika pomocy technicznej.
Pozdrawiam,
Pan inzynier nie jest inzynierem tak na prawde. Jest za to leniem.
Zloz skarge.