Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sat 09 Nov 1996 - 05:52:32 MET
-- Pozdrawia S.D. mailto:nyce_guy_at_irc.pl Andrzej Chojnacki <alf_at_polbox.pl> wrote in article <01bbce70$8fd54b80$LocalHost_at_andrzej>... >> PS jak stworzyc zwiazek extension - aplilkacja chyba wiesz, co? >> (windows explorer->view->options->file types->new type) >> > Po pierwsze czynnik ludzki czynnikiem ludzkim, ale jezeli to > tak ma wygladac, to moze przestac zawracac glowe sobie i klientom. > Ja sobie poradzilem, ale ci od nie wlozonych wtyczek sa bez szans. Nie tak ostro:) Zrobic dobry tech support to problem. Mialem kontakt z kilkoma wlacznie z NEC, Quicken/Intuit, MS Netcom i ogolnie nie bylem zadowolony. Coz prawda jest taka tech supoort jest okropnie kosztowna operacja.. > Po drugie wyraznie mowilem o skopiowaniu pliku na dysk, a nie o > otwarciu. Roznica, wydaje sie zasadnicza. Jak sobie otworzysz takim notepadem to sobie i zasejwujesz, nie? > Rozwiazanie tez troszeczke odmienne. Nalezy mianowicie dwumlasnac > wiadomosc, nie plik. Wiadomosc sie otwiera a zalacznik pojawia > sie w formie otwartej koperty, ktora wyposazona jest juz w > menu kontekstowe z poleceniem "kopiuj". Prawda ze proste ? > A nieznajomosc tego rozwiazania dyskwalifikuje PANA INZYNIERA, > jako pracownika pomocy technicznej. Pozdrawiam, Pan inzynier nie jest inzynierem tak na prawde. Jest za to leniem. Zloz skarge.
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:55:26 MET DST