Re: Pomoc techniczna M$

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Sat 09 Nov 1996 - 16:29:22 MET

"S.D." <nyce_guy_at_irc.pl> napisal(a):

>Ja widzialem czasem tu na usenecie (dostac sie na usenet to oznacza ze
>wlasciciel jest na wyzszym stopniu, nieprawdaz?) tak strasznie "lamerskie
>pytania" ze smiem watpic czy to co piszesz ma odzwierciedlenie z
>rzeczywitosci.

Potwierdzasz tylko diagnoze Grzegorza. Najpierw do kolegow, takze
internetowych, a dopiero pozniej do M$$serwi$u...

>PS czy teraz zadzialalo te "quoting"?

Teraz tak, i nawet sygnaturka na samym dole... :)

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
- Dzialam, wiec jestem... -
- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) -