Re: warp czy win95 ?

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sat 09 Nov 1996 - 06:03:33 MET

--
Pozdrawia S.D.
mailto:nyce_guy_at_irc.pl
Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.IT> wrote in article
<199611090053.BAA22259_at_malcolm.rmnet.it>...

> [...]
> (Virtual DOS Machine) dla wszystkich aplikacji w3.x
> otwartych w danym momencie, co oczywiscie powoduje ze jesli
> jedna dobrze padnie - padaja wszystkie. W WARPie mozna
> sobie odpalac aplikacje w3.x w osobnych VDM.
>
> Rowniez integracja WIN-OS2 z reszta systemu wydaje mi sie lepsza
> niz jego odpowiednika w wNT. Polaczenie jest bardziej "bezszwowe".
> Nie zapominajmy ze NT nie zrobilo bynajmniej M$ wiec obsluga
> aplikacji w3.x jest "doplujka~" do tego systemu, a nie projektowana
> od poczatku feature.
>
> To 'LEPIEJ' odnosi sie do w32s do poziomu v1.25
Ja nie pytalem sie jak wiesz o historie tylko terazniejszosc.
Warp gorzej obsluguje wspoleczesne aplikacje win32 to znaczy wogole tego
nie robi. Co oznacza ze dyskwalifikuje go to w wiekszosci zastowan sieci
biurowych
> Co niestety powoduje ze niektore nowsze appl nie chca biegac
> Wine ponosi jak zwykle M$ - za kazdym razem kiedy IBM upgrade'uje
> obsluge w32s, M$ natychmiast wypuszcza nowe wersje swoich API,
> zupelnie nieznaczace - tyle ze niekompatybilne.
> Jest to praktyka ewidentna dla kazdego kto siedzi w temacie
> ale niestety niemozliwa do zaskarzenia.

Tak czy inaczej nie dosc ze nie ma tak dobrej jak winNT literatury i
supportu programistow to w dodatku nie obsluguje najpopularniejszego
software i office suite.
Wyrok chyba zostal juz wydany.