Re: Pomoc techniczna M$

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Fri 08 Nov 1996 - 17:23:01 MET

--
Pozdrawia S.D.
mailto:nyce_guy_at_irc.pl
Andrzej Chojnacki <alf_at_polbox.pl> wrote in article
<01bbce2b$17eaccc0$LocalHost_at_andrzej>...
Witam,
Uzywam W95 i Mail & News tejze firmy (wiem wiem..).
Problem mialem nast.:
Do maila podpiety jest zalacznik z rozszerzeniem nie
przewidzianym w menu "Typy plikow", w zwiazku z czym
po probie otwarcia dostaje komunikat, ze nic z tym typem
nie skojarzono, wiec nic nie mozna zrobic i ma sobie
sam poprawic.
Dzwonie do pomocy technicznej microsoftu (huehuehuehue) i
pytam sie co zrobic, zeby pliku (zalacznika) nie otwierac,
ale np. skopiowac na dysk??
Najpierw Pani pyta, do jakiego programu poszukuje
specjalisty (!!!!!!!!!!!!!), po czym laczy z
PANEM INZYNIEREM.
Pan pytanie przyjal i udal sie na konsultacje.
Muzyczka w tle - tyrly tyrly - bardzo milo.
Po 15 (pietnastu) minutach Pan powrocil i rzecze:
PROSZE PANA, TAKA OPCJA NIE ZOSTALA PRZEWIDZIANA!!!
TO ZNACZY, JEST TO TEORETYCZNIE MOZLIWE, ALE JA W TEJ
CHWILI NIE MOGE PANU POMOC. MUSI PAN POCZYTAC
DOKUMENTACJE, BO TAM PEWNIE JEST TO OPISANE.
To nie jest dowcip!!!!!!!!!!!!!
Problem polega na tym ze wiekszsosc telefonow do tech support to ludzie
ktorzy zapomnieli wlozyc wtyczki do kontaktu sie pytaja dlaczego komputer
nie dziala.
Dlatego schenta tech suport to piramida. Trafiles na dol tej piramidy i w
dodtaku idoite ktoremu sie nie chcialo pracowac. To tez sa ludzie i tez
lubia sie obijac.
Nie usprawiedliwia to MS ale zwracam uwage na tzw. aspekt ludzki calej
sprawy.
Co do pliku to jest to proste jak kilo drutu.
Wystarczy przypisac do Twojego pliku (a raczej jego extension) jakis
program chocby i notepad albo word jesli plik jest duzy.
Powinno byc to rozwiazane inaczej (coz nobody's perfect) ale jak wiesz
zdarza sie to tylko wtedy gdy sciagasz plik w nieuzywanym wczesniej na
twoim systemie formacie tzn gdy nie ma relacji extension -> aplikacja,
PS jak stworzyc zwiazek extension - aplilkacja chyba wiesz, co?
(windows explorer->view->options->file types->new type)