Pomoc techniczna M$

Autor: Andrzej Chojnacki (alf_at_polbox.pl)
Data: Fri 08 Nov 1996 - 11:47:00 MET

Witam,

Uzywam W95 i Mail & News tejze firmy (wiem wiem..).
Problem mialem nast.:

Do maila podpiety jest zalacznik z rozszerzeniem nie
przewidzianym w menu "Typy plikow", w zwiazku z czym
po probie otwarcia dostaje komunikat, ze nic z tym typem
nie skojarzono, wiec nic nie mozna zrobic i ma sobie
sam poprawic.
Dzwonie do pomocy technicznej microsoftu (huehuehuehue) i
pytam sie co zrobic, zeby pliku (zalacznika) nie otwierac,
ale np. skopiowac na dysk??

Najpierw Pani pyta, do jakiego programu poszukuje
specjalisty (!!!!!!!!!!!!!), po czym laczy z
PANEM INZYNIEREM.

Pan pytanie przyjal i udal sie na konsultacje.
Muzyczka w tle - tyrly tyrly - bardzo milo.

Po 15 (pietnastu) minutach Pan powrocil i rzecze:

PROSZE PANA, TAKA OPCJA NIE ZOSTALA PRZEWIDZIANA!!!
TO ZNACZY, JEST TO TEORETYCZNIE MOZLIWE, ALE JA W TEJ
CHWILI NIE MOGE PANU POMOC. MUSI PAN POCZYTAC
DOKUMENTACJE, BO TAM PEWNIE JEST TO OPISANE.

To nie jest dowcip!!!!!!!!!!!!!

Plik wydlubalem sam w 2 minuty, ale mam w zwiazku z tym
pytanie. Jak odkodowac plik zakodowany w BASE64 ?

Pozdrawiam,

PS
Gdyby ktos mial inne ciekawe przejscia z tym suportem,
to moze tu, albo na hihot...

--
|      Andrzej Chojnacki      |