Re: plujka Epson czy HP

Autor: Janusz Radzieńczak (pcplusch_at_medianet.com.pl)
Data: Fri 08 Nov 1996 - 17:10:28 MET

> Bo jest gorszy... Jeden pojemnik.

Gorszy jest nie tylko dlatego, że ma jeden pojemnik. Jest znacznie wolniejszy i jakoœciš wydruku Stylusowi Color nie dorasta.....
Stylusa Color intensywnie eksploatuję już od 2-3 lat i nie mam do niego zastrzeżeń. Porównywalne w szybkoœci sš dopiero HP serii 8**, a na specjalnum papierze drukuje b ładnie. Miałem okazję testować też Stylusa Color IIS (to jest dokładnie Stylus 820 lecz z dołożonš głowicš kolor) i nie polecam. Kiepsko drukuje rastry (nawet cz/b), smuży, zasycha jej głowica.
Nie mniej jednak, gdybym dzisiaj kupował pluję to Canona 610, albo gdybym miał duże biurko - HP 8??.
 Janusz