Re: Pomoc techniczna M$

Autor: Andrzej Chojnacki (alf_at_polbox.pl)
Data: Fri 08 Nov 1996 - 20:05:32 MET


>
> Problem polega na tym ze wiekszsosc telefonow do tech support to ludzie
> ktorzy zapomnieli wlozyc wtyczki do kontaktu sie pytaja dlaczego komputer
> nie dziala.
> Dlatego schenta tech suport to piramida. Trafiles na dol tej piramidy i w
> dodtaku idoite ktoremu sie nie chcialo pracowac. To tez sa ludzie i tez
> lubia sie obijac.
> Nie usprawiedliwia to MS ale zwracam uwage na tzw. aspekt ludzki calej
> sprawy.
> Co do pliku to jest to proste jak kilo drutu.
> Wystarczy przypisac do Twojego pliku (a raczej jego extension) jakis
> program chocby i notepad albo word jesli plik jest duzy.
> Powinno byc to rozwiazane inaczej (coz nobody's perfect) ale jak wiesz
> zdarza sie to tylko wtedy gdy sciagasz plik w nieuzywanym wczesniej na
> twoim systemie formacie tzn gdy nie ma relacji extension -> aplikacja,
>
> PS jak stworzyc zwiazek extension - aplilkacja chyba wiesz, co?
> (windows explorer->view->options->file types->new type)
>
Po pierwsze czynnik ludzki czynnikiem ludzkim, ale jezeli to
tak ma wygladac, to moze przestac zawracac glowe sobie i klientom.
Ja sobie poradzilem, ale ci od nie wlozonych wtyczek sa bez szans.

Po drugie wyraznie mowilem o skopiowaniu pliku na dysk, a nie o
otwarciu. Roznica, wydaje sie zasadnicza.
Rozwiazanie tez troszeczke odmienne. Nalezy mianowicie dwumlasnac
wiadomosc, nie plik. Wiadomosc sie otwiera a zalacznik pojawia
sie w formie otwartej koperty, ktora wyposazona jest juz w
menu kontekstowe z poleceniem "kopiuj". Prawda ze proste ?
A nieznajomosc tego rozwiazania dyskwalifikuje PANA INZYNIERA,
jako pracownika pomocy technicznej.

Pozdrawiam,

-- 
|-----------------------------|
|      Andrzej Chojnacki      |
|      alf_at_polbox.com.pl      |
|-----------------------------|
| Małżeństwo jest najczęstszą |
|     przyczyną rozwodów.     |
|-----------------------------|


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:55:24 MET DST