Re: Pomoc techniczna M$

Autor: Janusz Sklorz (jsklorz_at_rsw.pl)
Data: Fri 08 Nov 1996 - 21:43:26 MET

Prosze koniecznie przeczytac PS.

Andrzej Chojnacki wrote:

> Dzwonie do pomocy technicznej microsoftu (huehuehuehue) i
> pytam sie

jakie parametry podac w eksploratorze aby sie otwieral z danym katalogiem jako ROOT.
(tak jak START / Ustawienia / Pasek zadan / Programy menu Start / Zaawansowane)

> Najpierw Pani pyta, do jakiego programu poszukuje
> specjalisty (!!!!!!!!!!!!!), po czym laczy z
> PANEM INZYNIEREM.

SYSTEMOWYM

> Pan pytanie przyjal

zastanowil sie ale nie mial odpowiedziwiec

> udal sie na konsultacje.

Z kolega.

> Muzyczka w tle - tyrly tyrly - bardzo milo.
>
> Po 15 (pietnastu) minutach Pan powrocil i rzecze:
>
> PROSZE PANA, TAKA OPCJA NIE ZOSTALA PRZEWIDZIANA!!!

TEGO NIE DA SIE ZROBIC.

Parasolki w d... nie da sie otworzyc.
Znalazlem rozwiazanie na www.pcwin.com w tips&trics.

Ale w dwa dni pozniej dzwoni do mnie panienka z Microsoftu i prosi zebym odpowiedzial na pare
pytan ankiety o inzynierach systemowych z pomocy technicznej MS (jak sie zachowywal, czy pomogl
mi, czy dal odpowiedz, jak oceniam kwalifikacje .....).
Oczywiscie ocenilem ich zgodnie z moimi ODCZUCIAMI.

--
 Pozdrowienia.
 Janusz