Re: Pomoc techniczna M$

Autor: Darek Korzun (darek_at_atec.altkom.com.pl)
Data: Sat 09 Nov 1996 - 18:27:56 MET

On 8 Nov 1996 10:47:00 GMT, "Andrzej Chojnacki" <alf_at_polbox.pl> wrote:

>PROSZE PANA, TAKA OPCJA NIE ZOSTALA PRZEWIDZIANA!!!
>TO ZNACZY, JEST TO TEORETYCZNIE MOZLIWE, ALE JA W TEJ
>CHWILI NIE MOGE PANU POMOC. MUSI PAN POCZYTAC=20
>DOKUMENTACJE, BO TAM PEWNIE JEST TO OPISANE.

Dajcie juz spokoj.
Ze barany mysla o nas jak o potencjalnych dupkach co nawet myszy nie
potrafia obslugiwac, to ich strata bo sie czegos moga od nas
dowiedziec.
Ale by nie przesadzac w MICRO... Polska nie ma specjalistow od
gownianych programow. Pewno trafiles na jakiegos speca od SMS alo
czegos innego. Jemu to wisi czy ci na temat Ms News i Mail odpowie bo
mu za godzine wypada spotkanie w sprawie zdalnego zarzadzania sieci
przez konsole np. SMS. Takze sam zrozum.
A wogole to powinie Cie odeslac do msnews.microsoft.com, tam jest
grupa dyskusyjna na temat Ms Mail i News.

                                Darek

P.S.
Zycze udanych utarczek z Hot Line i Service and Support.