CD-ROM i Windows 95

Autor: Tomek Stankiewicz (venglin_at_hektor.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 06 Nov 1996 - 19:01:22 MET

Mam pewiem problem zwiazany z CD-ROMem pod Windowsem 95. Do tej pory
wszystko dzialalo ok. Windows sam wykrywal CD-ROma Mialem dysk nie
podzielony 1.2 GB i CD jako E: . Podzielilem dysk na 3 partycje i od
tego czasu 95 nie widzi mi CD. Owszem da sie korzystac z cdroma ale
tylko przy zaladowaniu driverow dosowych. Musze zaznaczyc, ze nie mam
oryginalnych driverow ani do dysku twardego, ani do cd pod 95.
Wczesniej jednak 95 sam konfigurowal cdroma.

Dla ulatwienia podaje, ze mam dysk SEAGATE Medalista 1270sl i cd -
Matsushita CR-583-B.

Moze ktos mial podobny problem lub wie jak to poprawic.

Tomek Stankiewicz, Polska, Lublin, Biernata 27
http://hektor.umcs.lublin.pl/~venglin/tom/index.htm