FULL DUPLEX i IPhone

Autor: Tomek Stankiewicz (venglin_at_hektor.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 06 Nov 1996 - 19:01:24 MET

Korzystam od niedawna z Internet Phone. Mam kakrte Creative Sound
Blaster 16. Pracuje normalnie w trybie half-duplex. Czy na SB16 mozna
otrzymac Full-duplex?

Druga sprawa: W helpie jest napisane, ze mozna uzywac Full-duplex mode
przy zainstalowanych 2 kartach dzwiekowych. dysponuje dodatkowo starym
SB 2.0 (tez Creative). Chcialem go sobie zainstalowac, ale niestety
nie moge pokonac Menedzera urzadzen :), ciagle mam blad i zadna z kart
nie dziala. Czy mozna w W95 miec dwa urzadzenia tego samego typu?
(dwie karty audio). Pewnie mozna, ale nie wiem jak to zrobic.

Jak ktos wie, jak mi pomoc to bardzo prosze o odzew.

Czekam tez na odzew osob korzystajacych z iphona. Nie czesto spotykam
ludzi mowiacych po Polsku.

Tomek Stankiewicz, Polska, Lublin, Biernata 27
http://hektor.umcs.lublin.pl/~venglin/tom/index.htm