Re: CD-ROM i Windows 95

Autor: Tomek Stankiewicz (venglin_at_hektor.umcs.lublin.pl)
Data: Sat 09 Nov 1996 - 10:51:27 MET

venglin_at_hektor.umcs.lublin.pl (Tomek Stankiewicz) wrote:

>Mam pewiem problem zwiazany z CD-ROMem pod Windowsem 95. Do tej pory
>wszystko dzialalo ok. Windows sam wykrywal CD-ROma Mialem dysk nie
>podzielony 1.2 GB i CD jako E: . Podzielilem dysk na 3 partycje i od
>tego czasu 95 nie widzi mi CD. Owszem da sie korzystac z cdroma ale
>tylko przy zaladowaniu driverow dosowych. Musze zaznaczyc, ze nie mam
>oryginalnych driverow ani do dysku twardego, ani do cd pod 95.
>Wczesniej jednak 95 sam konfigurowal cdroma.

>Dla ulatwienia podaje, ze mam dysk SEAGATE Medalista 1270sl i cd -
>Matsushita CR-583-B.

> [...]

Przesylam male sprostowanie i troche wiecej informacji:

Przy kontrolerach w Windows 95 mam cos takiego

---- Pierwszy kontroler IDE (pojedyncza kolejka FIFO)
---- Standardowy kontroler dysku IDE/ESDI <!!!> - przy tym jest
konflikt
---- Standardowy podwojny kontroler PCI IDE

Moze teraz ktos wie co trzeba zrobic.
Tomek Stankiewicz, Polska, Lublin, Biernata 27
http://hektor.umcs.lublin.pl/~venglin/tom/index.htm