Re: CD-ROM i Windows 95

Autor: Piotr Stukin (biker_at_odn.zgora.pl)
Data: Wed 06 Nov 1996 - 18:24:32 MET

Tomek Stankiewicz <venglin_at_hektor.umcs.lublin.pl> napisał(a) w
artykule <55qcu8$ir9_at_helios.man.lublin.pl>...

--------
> Tomek Stankiewicz, Polska, Lublin, Biernata 27
> http://hektor.umcs.lublin.pl/~venglin/tom/index.htm

--------

Przede wszystkim sprawdz wpis w config.sys,
wydaje mi sie ze powinno tam byc tak : device=C:\SAMPLE.SYS
/X:OEMCD001 a masz pewnie tak :device=C:\SAMPLE.SYS /E:OEMCD001,
gdzie X - aktualna literka dla dysku (czyli chyba H ?)
A takze w Panel Sterowania / System / Menedzer urzadzen...CD-ROM, tam
tez jest ustawianie literki.
W tej chwili nioc wiecej nie przychodzi mi na mysl.

Pozdrawiam
Biker

p.s. dlaczego miales CD jako E: ?