Re: Merlin

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sun 20 Oct 1996 - 04:53:47 MET DST

Grzegorz Bodaszewski <warta_olsztyn_at_telbank.pl> wrote in article
<326c9e0b.2795188_at_news.nask.org.pl>...

> Jezeli to aplikacja Windows (lub OS/2), to zapyta.
>
> Jezeli to aplikacja DOS pod OS/2, to zapyta sam OS. Niestety, w
> takiej sytuacji pyta on o to zawsze, niezaleznie od tego, czy
> w aplikacji sa jakies nie zapisane dane, czy nie. W zwiazku z tym
> juz nabralem brzydkiego odruchu i potwierdzam automatycznie.

J apiszlem w win95 i tam jesli wczesniej zrobisz recznie save albo
owt0orzysz plik i nic w nim nie zmienisz to program sie zamknie bez
dodatkowych pytan.

> Pod Windows 95 udalo mi sie 'ubic' w ten sposob program DOS-owy
> bez zadnego komunikatu juz w pierwszym dniu eksperymentow.
> Nie wiem, jak to jest w NT 4.0, bo jeszcze sie tym nie bawilem.

Nie mam specjlanego doswiadzczenia z programami DOSowymi paza PKZIP LHA
itp. Przyznaje sie.

> Ja mam 14" i przyciski byly na nim, niestety, malutkie :(

To moze byc powod. Zmien moze rozdzielczosc na mniejsza?