Re: Rozbudowa pamieci w HP5 MP

Autor: Krzysztof Wirszyllo (sgk_at_noghri.bydg.pdi.net)
Data: Sun 20 Oct 1996 - 14:14:04 MET DST

> Czy ktos kiedys probowal rozbudowac pamiec w HP 5MP (lub M) na innych
> kosciach niz oferuje HP za jakies absurdalne pieniadze. W sklepie
> Komputerlandii (za namowa swojego serwisu) zaoferowali mi normalne
> Simmy 4MB. Mechanicznie nawet i pasuja ale tylko tyle. Na obrone
> Komputerlandii moge tylko dodac, ze bez szemrania przyjeli kosci z
> powrotem i zwrocili pieniadze. W manualu HP
> jest enigmatycznie napsane, ze nalezy do rozbudowy pamieci stosowac jego
> moduly lub simmy do drukarek (?). Czy faktycznie jedynym rozwiazaniem
> sa specjalne moduly HP (300% drozsze od "normalych" simmow)?

> [...]

Niestety ale bedziesz musial kupic oryginalne kosci HP. Sam tez posiadam
drukarke HP 5MP
i do zwiekszenia pamieci (do 7MB) musialem kupic orginalne. Oczywiscie
najpierw sprawdzilem ze zwyklymi
Simmami. Sprawdzalem Simmy roznych firm.

Co do zajetosci pamiec przez PostScript, to wynika on z tego, ze jezyk ten
jest uniwrsalny
(dla kazdego urzadzenia drukujacego). W ogole sens korzystania z
PostScriptu,
jest tylko wtedy gdy potem ta sama prace chcemy wydrukowac na innej
drukarce (urzadzeniu)
a zalezy nam by sie nic nie zmienilo. (np. ostatecznie praca ma byc
naswietlona na fotonaswietlarce,
to wydruki do korekty powinny byc z drukarki PostScriptowej.)

Artemis