Re: Merlin

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Sun 20 Oct 1996 - 17:58:15 MET DST

To nie 'kretynizm rodem z Windows 95' tylko pomysł NeXT Inc.,
zastosowany po raz pierwszy w NeXTStep. Nie dajcie się zwariować,
Microsoft naprawdę niewiele wymyślił, pomimo że się to nam wmawia.

 Michał> nie wiem czy mozna przelaczac konfuguracje przyciskow. Tez
 Michał> jestem ciekaw w ktorym systemie op. dalo by sie cos takiego
 Michał> zrobic (moze ktos z Was wie? Ja tylko wiem, ze na Amigach daje
 Michał> sie zmienic wyglad gadgetow).

W dowolnym UNIXie używając FVWM (czyli jednego z window-managerów,
programów odpowiedzialnych za wygląd okienek na ekranie), można zrobić
wszystko. Np. wyświetlać marmurowe tło w title-bar, czy zdefiniować 20
bitmapowanych przycisków. W dowolnej kolejności.

pozdrawiam,
--jwr