Re: Caviar 21600

Autor: Łukawski Marek (burak_at_ue.eti.pg.gda.pl)
Data: Sat 19 Oct 1996 - 16:11:15 MET DST

Andrzej Karpinski <KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl> napisał(a) w artykule <4B4CCB62200_at_golem.umcs.lublin.pl>...
[ciach]
> jednak wina lezy po stronie uzytkownika (zle podlaczenie, zle warunki pracy
> jeszcze...(wilgotnosc, temperatura, drgania, marny kontroler - nie wiem co tam
>, zly bios w plycie - moze powodowac uszkodzenie hdd).

A jezeli w komputerku pracuja dwa dyski jeden jako master w pierwszym kanale, drugi tak samo tylko ze w drugim i po godzinie pracy z WD'ka slychac stukanie, pukanie i gwizdy.
To samo slychc przy podlaczeniu tylko samego zasilania.
Proba formatowania konczy sie komunikatem o przerwaniu formatowania (FORMAT TERMINATED) lub cos w tym rodzaju.

> jakby klient przyniosl mi 4ty raz ten sam dysk w ciagu miesiaca to obawiam sie ze tez
> zaczalbym marudzic,, zwlaszcza jesli od pozostalych klientow nie ma zadnych
> sygnalow o problemach...

No tak, a jezeli tych klientow jest juz kilku? I wszystkie dyski maja takie same wady tzn. albo pukaja, albo BAD'ow przybywa w postepie geometrycznym, albo maja walniete ostatnie 150-200 MB to chyba nie jast wina tych uzytkownikow lub:
>(wilgotnosc, temperatura, drgania, marny kontroler - nie wiem co tam
>, zly bios w plycie - moze powodowac uszkodzenie hdd).

pozdrowka
Marek