Re: Czy warto zmieniac flsh biosa ?

Autor: VENGLIN (venglin_at_platon.man.lublin.pl)
Data: Sat 19 Oct 1996 - 18:26:51 MET DST

ents of list <pecet_at_man.lodz.pl>
> Temat: Re: Czy warto zmieniac flsh biosa ?
> Data: 16 paŸdziernika 1996 15:10
>

> Marcin Debowski <agatek_at_urethan.chem.pg.gda.pl> wrote in article
> <5425gm$550_at_info.nask.pl>...

> Czy AMI to American Megatrends? To ja tez mam jedna taka.
Ja mam AMI WinBiosa w swojej nienajmlodszej 486 DX/4 100 i jakos mi bootuje
z partycji >528 Mb (mam dysk 635 Mb nie podzielony na partycje).

PS. Pytanko: na mojej plycie zauwazylem zworke do zmiany napiecia
prrogramowania flash BIOSa ale w instrukcji nie ma nic o flash BIOSie i nie
dostalem tez dyskietki z programatorem (mam plyte Shuttle HOT-433)
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
o Przemyslaw Frasunek o
o venglin_at_platon.umcs.lublin.pl o
o http://galen.imw.lublin.pl/users/medicus/przemek/mojastr.html o
o http://www.it.com.pl/venglin o
o IRC NICK: VENGLIN o
o Mozesz ze mna pogadac na Internet Phone - o
o bywam tylko na polskich kanalach o
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo