modem ZOOM a TP sa pomocy!!

Autor: Rafal Neska (rneska_at_akson)
Data: Sat 19 Oct 1996 - 17:45:46 MET DST

Wlasnie zakupilem modem Zoom VFP V32bis internal=dokladniej w piatek.
NIestety porzadne zainstalowanie w Win95 zajela mi ladne pare godzin.
Niestety nie moge sie polaczyc z serwism TP SA .
Dzwonie Dail-up z Widows , laczy mnie , wpisuje login(ppp) i password(ppp)
a potem ukazuje mi sie moj adres IP i cos jeszcz , potym wyskakuja
jakies krzaczki i tak sobie wyskakuja wyskakuja i ja nie wiem co mam
robic.
Odpalam Netszkape i nic. Po 2 min sie rozlaczam.

Czy ktos wie o co w tym wszystkim chodzi??? bo ja nie mam pojecia =
przyznaje sie jestem totalnym lamerem w sprawie modemow.

Bardzo bym byl wdzieczny za wszelka pomoc

--
Nie mogacy sie doczekac , przyszly uzytkownik w domowym zaciszu Internetu
:-)))))