Drukarki jeszcze raz...

Autor: Michal Jankowski (Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl)
Data: Wed 16 Oct 1996 - 15:50:03 MET DST

Ja wiem, ze nie jestem pierwszy, ktory pyta o drukarki, ale co tam 8-)

Zalozenia sa nastepujace:

- drukarka do domu, do drukowania niewielkich ilosci
- w miare tania, ale dobra 8-)
- kolorowa
- z rachunkiem VAT, kupiona w firmie, ktora za miesiac nie wyparuje w
  przestworzach.

Widzialem ogloszenia np. HP DeskJet 600 PL Color za 790 zlotych albo
Epson Stylus Color IIs za 690 zl.

Wiem, ze ta pierwsza to ma kolor wymiennie z czarnym (znaczy, trzeba
wyjac czarny tusz, zeby drukowac kolorowo, wiec strone prawie cala
czarna ale z kolorowym szlaczkiem to sie nie oplaca drukowac). Ta
druga nie wiem, ma tez tak samo?

Ktora kupic (a moze zadna, tylko cos innego)? Czy ww. ceny sa
rozsadne? Na ile starcza tusz i ile kosztuje? Uwagi ogolne?

  MJ