Re: Drukarki jeszcze raz...

Autor: Andrzej Chojnacki (alf_at_polbox.pl)
Data: Thu 17 Oct 1996 - 00:34:26 MET DST

Michal Jankowski <Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl> napisał(a) w artykule <2npw2j3to4.fsf_at_thfs1.fuw.edu.pl>...
> Ja wiem, ze nie jestem pierwszy, ktory pyta o drukarki, ale co tam 8-)
>
> Zalozenia sa nastepujace:
>
> - drukarka do domu, do drukowania niewielkich ilosci
> - w miare tania, ale dobra 8-)
> - kolorowa
> - z rachunkiem VAT, kupiona w firmie, ktora za miesiac nie wyparuje w
> przestworzach.
>
> Widzialem ogloszenia np. HP DeskJet 600 PL Color za 790 zlotych albo
> Epson Stylus Color IIs za 690 zl.
>
> Wiem, ze ta pierwsza to ma kolor wymiennie z czarnym (znaczy, trzeba
> wyjac czarny tusz, zeby drukowac kolorowo, wiec strone prawie cala
> [...]
Chyba powiniennes zwrocic uwage na to, czy glowica jest stala, tzn. jest
czescia drukarki czy pojemnika z tuszem. Nie wiem jak to jest rozwiazane
w tym modelu, ale Stylusa 800 musialem wyrzucic z powodu zaschniecia
atramentu w glowicy. Koszt wymiany glowicy byl porownywalny z nowym
modelem konkurencji. Mam teraz HP 600 i sobie chwale, a gdyby zaschnelo
zmieniam zasobnik i juz.
Z drugiej strony jezeli drukujesz z programow DOSowych, to epson jest
standartem i niektore moga nie obslugiwac HP600, ktora ma troche inne
kody niz np. popularna HP540.

Z reszta pewnie tyle diagnoz ilu lekarzy :-))

Pozdrawiam,

--
|      Andrzej Chojnacki      |