Re: Drukarki jeszcze raz...

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Thu 17 Oct 1996 - 10:30:32 MET DST

Michal Jankowski (Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl) wrote:

Hej,

: Widzialem ogloszenia np. HP DeskJet 600 PL Color za 790 zlotych albo
: Epson Stylus Color IIs za 690 zl.

Zawsze musisz wiedziec, ze HP to taki sprzetowy MS -- robia idiote z
uzytkownika. W tej chwili dokladnie ten Epson stoi u mnie w domu /ale to nie
moje/ i drukareczka calkiem calkiem. Przyzwoita obsluga, nie ma zadnych
_cholernych_ skrzydelek /co mnie do szalenstwa doprowadza/. Niestety
dokladnie tak samo jak w HP600 jest to CMY+K.

: Ktora kupic (a moze zadna, tylko cos innego)? Czy ww. ceny sa
: rozsadne? Na ile starcza tusz i ile kosztuje? Uwagi ogolne?

Z tego co wymieniles /warunki/ to rzeczywiscie chyba tylko Ci to pozostaje.
Ceny sa IMHO rozsadne. Tusz starcza w zaleznosci od drukowania. Hmm, a uwagi
ogolne... A nie wiem, jak kupisz to slij pytania na liste.

milego dnia zycze
hej

--
Maciej "MACiAS" Pilichowski