Re: Drukarki jeszcze raz...

Autor: Maciej Murawski (murawski_at_torun.pdi.net)
Data: Wed 16 Oct 1996 - 20:47:45 MET DST

>Ja wiem, ze nie jestem pierwszy, ktory pyta o drukarki, ale co tam 8-)
>
>Zalozenia sa nastepujace:
>
>- drukarka do domu, do drukowania niewielkich ilosci
>- w miare tania, ale dobra 8-)
>- kolorowa
>- z rachunkiem VAT, kupiona w firmie, ktora za miesiac nie wyparuje w
> przestworzach.
>
>Widzialem ogloszenia np. HP DeskJet 600 PL Color za 790 zlotych albo
>Epson Stylus Color IIs za 690 zl.
>
>Wiem, ze ta pierwsza to ma kolor wymiennie z czarnym (znaczy, trzeba
>wyjac czarny tusz, zeby drukowac kolorowo, wiec strone prawie cala
> [...]

Jesli chcesz wybierac z ww. drukarek zdecydowanie polecam ci Epsona
Jakosc wydruku obu drukarek jest poruwnywalna, roznica polega
na technice wydruku. Epson drukuje metoda piezzoelektryczna
a wiec wymieniasz sam pojemnik z tuszem bez glowicy (co teoretycznie
powinno byc tansze (nalezy jednak pamietac ze Polska to dziwny kraj i moze
byc roznie))
Jezeli zas chodzi o trwalosc glowicy to wynosi ona ok. 1 _miliard_ znakow
(pluniec/dysze) dla poruwnania trwalosc glowicy zwyklej drukarki iglowej
ok 250 milionow/znakow ,a wiec o o te sprawe martwic sie nie musisz.

 Czesc
| murawski_at_torun.pdi.net (Maciej Murawski) |
< Najlepsze pojecie nieskonczonosci daje ludzka glupota !!! >