Re: Kwiatki z bledami (b.ciekawe) bylo: Linux dla biologa?

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 11 Oct 1996 - 20:17:39 MET DST

Krzysztof Halasa <khc_at_hq.pm.waw.pl> wrote:

>[itd]
>
>Mam wrazenie, ze te programy testujace testowaly zamiast RAM raczej
>pamieci cache. Moze wyniki tych testow bylyby odmienne po wylaczeniu
>cache.

Tez tak myslalem. Na samym poczatku zrobilem testy z cache'ami.
Ale szybko sie stuknalem w glowe i wszystkie cache powylaczalem
(wszystkie dwa).

>Mogla tez byc to wina procesora,

Nadal mam ten sam procesor, lecz inne pamieci. i wszystko biega.

>chociaz w Linux'ie jest on zwykle
>zimny (stojac na instrukcji halt), co powinno poprawiac sytuacje.

Co ma do tego temperatura ? procesor niepodkrecany. I wcale sie
nie grzeje, nawet pod necrosoft DOZ.
Tutaj akurat pomogla wymiana pamieci. Jednak nadal nie mam pojecia
dlaczego programy testujace nie wykryly zadnego bledu.